Aktualności

Zasady funkcjonowania Urzędu - Komunikat
15 maja 2020

Na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, od 9 czerwca 2020 r., w Urzędzie Dzielnicy Włochy wprowadzone zostają nowe zasady obsługi klientów:
 

1. Obsługa będzie prowadzona we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd Dzielnicy.

Konieczne jest wcześniejsze umówienie wizyty telefonicznie.
- ewidencja ludności i dowody osobiste - tel. 22 443 44 52
- rejestracja pojazdów - tel. 22 443 44 54
- prawa jazdy - tel. 22 443 44 58
- Centralna Ewidencja Działalności Gospodarczej – tel. 22 44 34 360 lub 22 44 34 359.
- wszystkie sprawy związane z uzupełnieniem braków formalnych prosimy umawiać z Sekretariatami Wydziałów merytorycznych
Dane kontaktowe Wydziałów znajdują się na stronie internetowej Urzędu - https://bit.ly/3bv0qHm.
W pozostałych sprawach prosimy o kontakt z Informacją Urzędu – tel. 22 44 34 444.


2. Bez uprzedniego umówienia możliwe jest również składanie pism i wniosków - punkt podawczy od strony Al. Krakowskiej.

3. Składanie pism wymagających podpisu możliwe jest również drogą pocztową lub za pomocą platformy ePUAP.

4. Kasy Urzędu działają normalnie – ponownie przyjmujemy wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi. Możecie  Państwo również wnieść opłatę za pomocą przelewu. Lista kont dostępna jest na stronie Urzędu Dzielnicy - https://bit.ly/3bxKx2Z .

5. Do odwołania nie odbywają się dyżury organizowane na terenie Urzędu Dzielnicy Włochy.

6.  W poniedziałki - w pozostałych sprawach - bezpośrednia obsługa klienta, będzie realizowana w godzinach 8.00 – 16.00.

Chcąc zapewnić Państwu bezpieczeństwo i komfort w załatwianiu spraw, uprzejmie informujemy, że realizacja ww. usług może wiązać się z pewnymi ograniczeniami takimi jak: obowiązek dezynfekcji rąk, konieczność zakrywania ust i nosa maseczką oraz ograniczenie liczby osób przebywających na terenie Urzędu w tym samym czasie.